سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

حجت الاسلام و المسلمین رجبی گفت: بیانات قاطعانه و راهگشای مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، در صحنه بین المللی بارقه های امید و نشاط را در دل دوستان انقلاب اسلامی به وجود آورد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه، با اشاره به تاثیرات بسیار بالای فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه های جهانی، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حقیقتا امید فراوانی را در قلوب انقلابیون منطقه در تداوم مسیر بیداری اسلامی به همراه داشت.

وی افزود: پس از این بیانات بسیار مهم و کلیدی، دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم به پا خاسته منطقه به خوبی دریافتند که با وجود هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری راه به جایی نخواهند برد و توطئه های آنان در برابر موج بیداری اسلامی خنثی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی همچنین با تاکید بر این که غرب و در راس آن ، آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و موج اسلام خواهی دنیای کنونی بازنده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران حقیقتا چه در زمان امام عظیم الشان و چه در زمان کنونی که رهبر فرزانه انقلاب سکان دار آن است، نظام سلطه جهانی را به زانو در آورده و مقاوم و پایدار در برابر همه توطئه ها و دشمنی ها ایستاده است.

وی ادامه داد: در بعد داخلی نیز بیانات رهبری بسیار راهگشا و امیدآفرین بود به گونه ای که همه علاقه مندان به انقلاب و نظام اسلامی را خوشحال کرد و آنان را برای ادامه پر قدرت این مسیر نورانی مستحکم کرد.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران صراحتا فرمودند که ایران اسلامی با وجود همه تحریم ها، پیشرفت های چشمگیری داشته است؛ ایشان همچنین در خصوص انتخابات راجع به وظیفه و رسالت مسئولان ، کاندیداها و نیز مردم، نکات بسیار ارزنده ای را بیان فرمودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha